اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۱۴۳۲۳

رحمتی: کمک داور تأمل می‌کرد پیروز میشدیم

رحمتی: کمک داور تأمل می‌کرد پیروز میشدیم
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: ما هشت یا ۹ موقعیت گلزنی داشتیم و به گل هم رسیدیم، اما کمک داور عزیز عجله کرد و اگر تأمل می‌کرد، پیروز می‌شدیم.
۰۲:۴۸ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
وانانیوز|

سید مهدی رحمتی پس از تساوی صفر - صفر تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: نفت ساختار دفاعی بسیار خوبی دارد و ما خوب بازی می‌کردیم. متأسفانه یکی از بازیکنان حریف باید اخراج می‌شد و تیمی که یک بازیکن از دست می‌دهد، سخت‌تر می‌توان به آن گل زد. ما هشت یا 9 موقعیت گلزنی داشتیم و به گل هم رسیدیم، اما کمک داور عزیز عجله کرد و اگر تأمل می‌کرد، پیروز می‌شدیم. داوران عالی قضاوت کردند و نمی‌توان قضاوت آنها را زیر سؤال برد.

وی با اشاره به دستاوردهای آلومینیوم در لیگ امسال تصریح کرد: امسال اتفاقات خیلی مهمی را رقم زدیم و بهترین جایگاه تیم آلومینیوم در تاریخ لیگ برتر از آنِ ماست. رکورد امتیاز سال گذشته را که به‌صورت مشترک میان ما و کادر فنی قبلی بود، شکستیم و حالا دو امتیاز بیشتر از فصل گذشته داریم. به‌خاطر دفاع تیمی آلومینیوم، از لحاظ دفاعی نتیجه خیلی خوبی گرفتیم و آلومینیوم تیمی محترم نزد همه تیم‌های لیگ برتر است.

«با توجه به بودجه و شرایطی که داشتیم، بهترین نتیجه را رقم زدیم.»، سرمربی آلومینیوم ضمن بیان این جمله گفت: یک بازی دیگر باقی مانده است و تلاش می‌کنیم جایگاه هفتمی تیم در لیگ برتر را قطعی کنیم. بازیکنان خیلی زحمت کشیدند و همه آنها در همه پُست‌ها می‌خواستند این شرایط دفاعی رخ بدهد. نمی‌خواستیم آلومینیوم تیمی باشد که هر تیمی بتواند آن را شکست بدهد و همدلی میان بازیکنان سبب چنین نتیجه‌ای شد.

رحمتی در مورد درخشش حسین پورحمیدی در لیگ بیست‌ودوم خاطرنشان کرد: شما به من پاسخ بدهید چرا پورحمیدی که اولین تجربه حضور خود در لیگ برتر را در آلومینیوم تجربه کرده، بازیکن باشگاهی دیگر است؟ ببینید چه کسانی این شرایط را رقم زدند. پورحمیدی سه سال در تیم آلومینیوم بازی کرده و تحت قرارداد باشگاهی دیگر است. یک نفر این موضوع را برای هواداران واقعی آلومینیوم روشن کند.

وی با اشاره به وضعیت بازیکنان آلومینیوم بیان کرد: به من بگویید هوشمند، محمدزاده، موسوی، فخرالدینی، احسان حسینی، قائدرحمتی، آزادی، زاپاتا، فلاحیان و مسلمی‌پور سال آینده کجا بازی می‌کنند. این نفرات را از تیم آلومینیوم کم کنید و سپس نسبت به نتایج سال آینده آلومینیوم فکر کنید. حدود سه ماه است که لیست خودم را برای تمدید قرارداد به باشگاه دادم و منتظریم اتفاقات خوبی رقم بخورد.

سرمربی آلومینیوم با بیان اینکه قرارداد هر چهار مدافع وسط تیمش به پایان رسیده، عنوان کرد: آیا می‌توانید این بازیکنان را در آلومینیوم نگه دارید؟ آنها برای مردم اراک، آلومینیوم و من ارزش قائل بودند که تا این لحظه با تمام وجود بازی کردند. مبالغ قرارداد بازیکنان را می‌بینید. نیم‌فصل دوم قرارداد حدود 11 بازیکن ما تمام شد و بازیکن آزاد بودند.

رحمتی در خاتمه اظهار داشت: این نفرات از سلامتی خودشان برای آلومینیوم و اراک گذشتند و ذهن‌شان درگیر است. اگر قرارداد این بازیکنان را تمدید می‌کردیم و آنها سال آینده تحت قرارداد آلومینیوم بودند، جایگاه بهتری در لیگ برتر کسب می‌کردیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین